Известие

Collapse
No announcement yet.

156 SW: шум от управлението на климатика - въпрос

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 SW: шум от управлението на климатика - въпрос

    Здравейте,

    когато колата ( 156 SW JTD ) е на контакт или работи се чува стържене около района на управлението на климатика. Все едно вентилатор "вие" на умряло.

    До колкото знам вътре в управлението на климатика има датчик, който вкарва въздух за да следи температурата. Това ли може да е проблема или да търся нещо друго ?

    Също така има ли отстраняване този проблем - евентуално как да стигна до него, нова част ли се поръчва, оправя ли се и т.н.

    Моля ако някои има информация да сподели, че малко дразни
    156 Sportwagon 1.9JTD

  • #2
    Един компресор при гумаджия и духаш в решетчицата отляво

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
      Един компресор при гумаджия и духаш в решетчицата отляво
      Така си го прави на твоята кола или на онези дето ти звънят.

      Колега коя година ти е колата ( фейслифт или преди него)
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
        Така си го прави на твоята кола или на онези дето ти звънят.

        Колега коя година ти е колата ( фейслифт или преди него)
        Арееее, сега се започна разглобяването. Успех
        На моите го правя и нямам проблеми

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
          Арееее, сега се започна разглобяването. Успех
          На моите го правя и нямам проблеми
          Аз затова ти казах да си го правиш така ти. Пускай си на стари пластмаси колкото желаеш въздух с налягане 7 - 9 бара. Разглобяването не е сложно и е много по-ползотворно.
          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
          Peugeot 508 RXH 02.2013

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
            Аз затова ти казах да си го правиш така ти. Пускай си на стари пластмаси колкото желаеш въздух с налягане 7 - 9 бара. Разглобяването не е сложно и е много по-ползотворно.
            Е, не съм казал да забиеш мундщука в отвора, а от малко разстояние. Не се измъквай, няма нужда от разглобяване

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              Един компресор при гумаджия и духаш в решетчицата отляво
              А бе ти шибал ли си голяма кофа, с малка пишка , че даваш тоя акъл...?....

              ---------- Post added at 21:05 ---------- Previous post was at 20:59 ----------

              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              Е, не съм казал да забиеш мундщука в отвора, а от малко разстояние. Не се измъквай, няма нужда от разглобяване
              Тук не иде реч за духане....
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                Колега коя година ти е колата ( фейслифт или преди него)
                2004 facelift e.
                156 Sportwagon 1.9JTD

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                  А бе ти шибал ли си голяма кофа, с малка пишка , че даваш тоя акъл...?....

                  ---------- Post added at 21:05 ---------- Previous post was at 20:59 ----------


                  Тук не иде реч за духане....
                  Не, но ти явно. Разкажи какво е усещането, че явно ти харесва.
                  И мога да ти каже, че след едно такова издухване пръскам малко силикон за гумени уплътнения и досега на нито една кола нямам скърцане. Процедурата я правя веднъж на няколко години.
                  Но колегата щом иска, да разглобява. Слушайте Бобби, той е корифей

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Не, но ти явно. Разкажи какво е усещането, че явно ти харесва.
                    И мога да ти каже, че след едно такова издухване пръскам малко силикон за гумени уплътнения и досега на нито една кола нямам скърцане. Процедурата я правя веднъж на няколко години.
                    Но колегата щом иска, да разглобява. Слушайте Бобби, той е корифей
                    ))0...искаш да изпиташ виртуално удоволствие ли..?..
                    Акъл и мнение в темата не съм давал, предполагам, че е дала фира някоя клапа за разпределение на въздушният поток...и духането не помага...
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от potrebitel22 Покажи съобщение
                      2004 facelift e.
                      първо се вади радиото, 4 медни тела се поставят в отворите на ъглите за да излезе. После махаш пепелника, под него ще видиш винтовете, които държат вратичката на пепелника.
                      Като си махнал всичко това вече имаш достъп до винтовете на управлението на климатика. Моторчето с датчика е на гърба му.
                      Ако имаш изгоряла крушка в малките часовници това е момента да я смениш
                      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                      Peugeot 508 RXH 02.2013

                      Comment

                      Working...
                      X